کرم ضدلک فوراور
کرم ضدلک فوراور

کرم ضدلک فوراور

پوست انسان همواره در اثر عوامل مختلفی ممکن است دچار آسیب‌های متفاوتی شود. یکی از این آسیب‌ها لک‌های صورت هستند که در اثر تماس با نور خورشید، افزایش سن، بارداری، جای جوش و … به وجود می آیند. این لک‌های به وجود آمده را میتوان به کمک کرم ضدلک تا حد فراوانی کم رنگ و یا محو نمود. در ادامه مطلب با عملکرد این کرم و فواید آن آشنا خواهیم شد.

لک پوستی چیست و چگونه به وجود می آید؟

لک‌های پوستی، از رایج‌ترین و متداول‌ترین مشکلات پوستی هستند که قشر وسیعی از افراد را درگیر خود می‌کنند. لک‌های پوستی، انواع مختلفی دارند. رایج‌ترین نوع لک پوستی که تقریبا اکثر افراد با آن برخورد داشته‌اند، لک‌های پوستی ناشی از سوختگی آفتاب است. البته این لک‌ها، گاها در شکل کک و مک و گاه سوختگی سطح وسیعی از پوست، بروز می‌کنند. اشعه آفتاب، با تحریک ملانین پوست، موجب افزایش رنگ دانه‌های پوست شده و منجر به آفتاب سوختگی و ایجاد لک بر پوست می‌شود.

پوست صورت به دلیل حساس بودن بیشتر از سایر نقاط بدن از این اشعه آسیب می‌بیند و به لک و کک‌ومک منجر می‌شود. البته به جز لک‌های ناشی از آفتاب سوختگی، دلایل دیگری نیز برای بروز لک بر پوست وجود دارد. بیماری‌های ژنتیکی، تغذیه غلط و نامناسب می‌تواند باعث بروز لک بر پوست شما شود. همچنین، داروهایی مثل داروهای هورمونی و یا داروهای ضد بارداری، نیز گاها باعث بروز لک بر پوست می‌شوند. بیماری‌هایی مثل مشکلات کبدی – کلیوی نیز ممکن است احتمال بروز لک و کک و مک بر پوست را بالا ببرند. افراد با این دسته از لک‌های پوستی، بهتر است با پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی مشورت کنند. اما برای دسته اول، بهترین راه حل استفاده از کرم ضدلک است.

کرم ضدلک چیست؟

همانطور که از نام این کرم مشخص است وظیفه این کرم جلوگیری از بروز لک بر روی پوست و یا در صورت بروز، رفع و یا کم رنگ کردن لک‌های پوستی است.کرم ضدلک فوراور شامل ویتامینE، ترکیبات آربوتین و رومکس اوکسیدنتالیست و ترکیبات دیگری است که در نهایت موجب می‌شود که به هنگام استفاده از این کرم، پوست رنگ سازی را متوقف کرده و به رنگ طبیعی خود باز گردد و در این راستا لک‌های موجود بر روی پوست را از بین برده و مانع از ایجاد لک بر روی پوست شود.

کرم‌های ضدلک با یک تیر دو نشان را برای شما به هدف می‌زنند. شما علاوه بر اینکه شاهد محو شدن لک‌های پوستی صورت خود هستید پوستتان یک درجه روشن‌تر نیز می‌شود. خاصیت این کرم‌ها به گونه‌ای است که علاوه بر محو کردن لکه‌ها سبب می‌شود پوست شما شاداب‌تر و روشن‌تر جلوه کند.

کرم‌های ضدلک در انواع و اقسام مختلفی در بازار موجود هستند که باید وابسته به نیاز پوست ،بهترین نوع انتخاب و سپس مورد استفاده قرار بگیرد.

این کرم‌ها چه کاری انجام می دهند و چه تاثیری دارند؟

در ترکیبات کرم ضدلک فوراور علاوه بر ترکیباتی که ذکر شد ترکیبات دیگری نیز وجود دارند که منجر به هماهنگ نمودن رنگ پوست و متوقف کردن عمل رنگ‌سازی پوست می‌شود و پوست را شاداب‌تر و درخشان‌تر جلوه می‌دهد. مصرف این کرم باید به صورت مداوم و حداقل دو الی سه ماه و در دو نوبت صبح و شب انجام شود تا بیشترین و بهترین نتیجه را در بر داشته باشد.

کرم ضدلک فوراور

کرم ضدلک فوراور

کرم ضدلک فوراور قادر به از بین بردن چه نوع لک‌هایی است؟

  1. کرم ضدلک قادر به روشن نمودن انواع پوست، حتی پوست‌های کدر، گندمی، سبزه و تیره است. بدین ترتیب که وابسته به نوع پوست، رنگ آن را یک الی دو درجه روشن‌تر می‌نماید.
  2. لک‌های ناشی از ملاسما که به رنگ قهوه‌ای، قرمز و گاهی خاکستری هستند، در طی استفاده مداوم از کرم‌های ضدلک کمرنگ و سپس به طور کامل محو می‌شوند.
  3. لک‌هایی که در اثر قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب به وجود می‌آیند، به کمک این کرم از بین خواهند رفت.
  4. کک و مک‌هایی که به صورت مادرزادی و یا در اثر آفتاب به وجود می‌آیند، یکی دیگر از انواع لک‌هایی هستند که به سادگی توسط این کرم ناپدید خواهند شد.
  5. آثار ناشی از جوش، به هنگامی که خود جوش از بین می رود، به صورت لک‌های قرمز و یا قهوه ای بر روی صورت پدیدار می‌شوندکه به کمک کرم ضدلک می توان این نوع لک‌ها را از بین برد.
  6. همراه با افزایش سن، ممکن است بر روی پوست لکه‌هایی پدیدار شود که ناشی از پیری پوست است. به کمک کرم‌های ضدلک، این نوع لک‌ها نیز از بین خواهند رفت.

کرم ضدلک فوراور

استفاده صحیح و اصولی از کرم ضدلک فوراور می‌تواند تا حد فراوانی در از بین بردن انواع لک‌های پدید آمده بر روی پوست تاثیرگذار باشد. البته باید همواره توجه داشت که استفاده از کرم‌های ضدلک خود به تنهایی کافی نیست و باید نکاتی همچون استفاده از کرم ضدآفتاب، مصرف آب به اندازه کافی، تغذیه سالم، مراقبت از پوست، شستشوی مناسب پوست و مواردی از این قبیل را هم در کنار مصرف کرم ضدلک فوراور/ انجام داد تا به نتیجه دلخواه دست یافت.

 برای مشاهده و خرید کرم ضدلک فوراور کلیک کنید.     

 برای مشاوره محصولات با شماره 09935350619 تماس حاصل فرمایید.